بدون شرح
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان perances و آدرس perances.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 18590
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



perances
یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:, :: 19:17 ::  نويسنده : zahra       

ن شرح...!!!

امشب دلم خیلی گرفته ... خیلی ... بغض داره خفم میکنه ...

نمی دونم به کجا پنـاه ببرم!

احساس میکنم هیچ کس و هیچ چیـز نمیتونه آرومم کنه جـز ... جــز تـو ...!

امشب چـرا اینجوری شدم؟! ... گریه امونم رو بریـده ... احساس میکنم دارم خفه میشـم ...

کاش امشب یکی بـود که بـاهـاش حـرف بزنم یـا اگـر کسی هم بـاشه،

حرفهـای من از جنس دیگری ست، کسی چیزی نمی فهمه از اونـا ...

دیگه گریـه نمیذاره تـا بنویسم ...

دارم شعـر لالایی مو از حفظ میکنـم ..........

لالایی چشمـای خیسم

لالایِـی دستــای تـنهـا

پس کجاست اونکه دوستت داشت

چـــرا تــو مـــونـــدیـــو غـمـهــا

لالایی مـاه شب مـن

لالایی تنهـا گل یـاس

ایـن لبـای خشـک و پرپر

خیلی وقته بی تو تنهـاس

لالایی چیک چیک بـارون

لالایـی دلـه پـر از خـون

پــس کـجـایی نـازنـینـــم

دارم میشم بی تو داغـون

لالایی موجـای دریـا

لالایــی مـاهی مـرده

این عـاشق یکه و تنهـا

تـو رو از یـادش نبرده

لالایــی نیـلوفر نـاب

لالایی همـزاد مهتـاب

از همون شب که تـو رفتی

پـا نزاشته به چشـام خـواب

لالایی سنـگ صبـور لـحظه هـا

لالایی هق هق و گریه بی صدا

دل من دشت پـر از لاله و خـون

داد و فـریـاد میـزنــه گــلم بـیـا

لالایی آهــوی دربنــد و اسـیر

لالایی چشمای ناز و بی نظیر

پـس چـرا یـارم نیـومد از سـفـر

میدونـم برمیگرده گـر چه دیـر

لالایـی یــاس دلتنـگم نخـواب

لالایی بـازم بمـون در تـب و تـاب

ایــن شـبـا رو تـا ســحـر بیـدار بمــون

واسه خوبیـاش رو عشـق من بتـاب

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: